tisdag 12 april 2011

om hönökakor och glass.

igår gjorde jag krickelins glass. den var hemskt god och fluffig. perfekt! jag städade även fönsterna. och min pojkvän tyckte de var lustigt för han tycker att det heter putsa fönster.

jag försöker kämpa med balansen i livet. det är svårt. om man jobbar 8 timmar om dagen hade det troligen varit enklare. för då skall man sova 8 timmar och fritid och annat i 8 timmar. men hur man skall få balans när jag jobbar 24 timmar. hur går det i hop?

idag är jag ledig och nu skall jag njuta av kaffe och färska hönökakor! som en dröm.

.

1 kommentar:

  1. Städa fönster låter MER än att putsa. Vi gjorde det ganska nyss och nu ser de nästan likadana ut igen, våren dammar... Jag slutade på ett jobb där jag jobbade så sär mycket. Nu jobbar jag bara 8 timmar om dagen. Men jag pendlar 3-4 timmar om dagen istället så nu går all min fritid åt till att åka olika kommunala transportmedel!

    SvaraRadera